loading...

کسب و کار اینترنتی

مطالب کسب و کار

بازدید : 86
سه شنبه 10 فروردين 1400 زمان : 12:31

اغلب ما امروزه تقریبا برای جابجایی بار و کالا و اثاثیه خود به شهرستان نیاز به دانستن نرخ کرایه ها پیدا کرده ایم، برای باربری بین شهری، وانت بار یکی از گزینه هایی میباشد که از بین وسایل حمل و نقل میتوان انتخاب کرد. تقریبا تمامی مردم برای حمل بارهای خود با یک جستجو در اینترنت و تماس تلفنی با باربری های محل خود ، بر اساس بررسی و استعلام قیمت از آن ها ، ارزانترین قیمت کرایه بار و یا بهترین کیفیت خدمات حمل بار و باربری را یافته و مشکل خود را در جابجایی اسباب و وسایل و حمل بار برطرف می نمایند .

اگر بتوانید باربری با قیمت مناسب و خدمات خوب پیدا کنید که با راهنمایی های آن ها بتوانید خودروهای مناسب و مطمئن با رانندگانی شایسته و قابل اعتماد را بیابید ، نگرانی های شما برای حمل هرگونه بار به شهرستان با صرف کمترین هزینه و وقت کاهش می یابد . ما در ایرانکس با کرایه نیسان و وانت بار برای حمل بار برون شهری، با مناسب ترین قیمت و بالاترین کیفیت دغدغه شما را رفع میکینم. در ادامه در خصوص نحوه کرایه وانت بار و نیسان بار بین شهری با شما صحبت خواهیم کرد.

کرایه نیسان و وانت بار شهرستان
در صورتی که محموله و بار ارسالی شما به شهرستان از حجم و ابعاد کمتر از یک کامیونت باشد کرایه نیسان یا وانت بار برای شهرستان میتواند گزینه مناسبی برای حمل بار شما به شهرستان باشد. خودروهای نیسان که برای ارسال بار به شهرستان استفاده میشوند مجهز به پتو و چادر برزنت ضد آب هستند و در صورتی که نیاز به نایلون حباب دار ضربه گیر جهت محافظت از بارتان باشد، توسط رانندگان ما تهیه می شود. اما چنانچه محموله شما جهت حمل بیشتر از ظرفیت بارگیری وانت نیسان باشد بهترین گزینه برای بارگیری خودروی کامیونت (خاور یا هیوندا) مسقف است.

مزایای حمل بار با نیسان به شهرستان
اصولا برای جابجایی بار برون شهری چنانچه محموله در حد متوسط از بارهای سنگین باشد از خودروهای وانت نیسان استفاده می شود. دلیل استقبال زیاد راننده ها و باربری های وانت بار برون شهری از وانت نیسان این است که این نوع خودرو از استحکام و مقاومت بیشتری نسبت به وانت های دیگر برخوردار است . علاوه بر آن استهلاک نیسان نیز از وانت های دیگر کمتر است. در واقع وانت نیسان بیشتر یک خودروی قدرتی است و کمتر شاهد آن هستیم که با سرعت بالایی در جاده حرکت کند. از این رو دو مزیت نسبت به انواع وانت های دیگر دارد .

اولی اینکه با سرعت مطمئنه و استاندارد رانده می شود و درصد احتمالاتی از قبیل : تصادف و ایراد فنی ویا واژگونی آن در زمان حمل بار کمتر است .
دوم اینکه در صد بالایی از سفارشات در زمان تعیین شده قبلی به مقصد خود می رسند و درصد تاخیر در رسیدن به مقصد کمتر می شود و این موضوع باعث افزایش رضایت مشتریان و همچنین متصدیان باربری ها می شود که در نتیجه کیفیت بالای خدمات باربری را رقم می زند.

https://iranexco.com/%D9%86%D8%B1%D8%AE-%DA%A9%D8%B1%D8%A7%DB%8C%D9%87-%D8%AD%D9%85%D9%84-%D8%A8%D8%A7%D8%B1-%D9%88%D8%A7%D9%86%D8%AA-%D8%A8%D8%B1%D9%88%D9%86-%D8%B4%D9%87%D8%B1%DB%8C-%D8%AD%D9%85%D9%84-%D8%A8%D8%A7/

بازدید : 120
يکشنبه 12 بهمن 1399 زمان : 16:00

کلیدواژه : طراحی سایت
اهمیت طراحی سایت حرفه ای و سئو در موفقیت کسب و کارهای آنلاینموبناآذر ۲۸, ۱۳۹۶
شاید تا چند سال پیش هیچ کس به اهمیت طراحی سایت حرفه ای و سئو برای موفقیت یک کسب و کار اینترنتی فکر نمیکرد ولی با تغییرات الگوریتم های گوگل در چند سال اخیر و توجه به زیبایی طراحی و کاربرد پذیری سایتها, مدیران متوجه شدند که دیگر زمان به روز شدن و ایجاد تغییرات لازم در سایت ها رسیده است.

طراحی سایت حرفه ای باید بخش مهمی از استراتژی آنلاین تجارت شما باشد برای اینکه نوع حضور و هویت شما را نشان میدهد. همانطور که یک ویترین فروشگاه میتوان افرادی را که حتی قصد خرید ندارند به داخل فروشگاه بکشد, یک سایت حرفه ای هم میتواند کاربرانی را که بصورت گذری از کانال های مختتلف وارد سایت شده اند را به سمت مشتری شدن و خرید هدایت کند و این یعنی سود آوری برای مجموعه.

در ادامه میخوانید که چگونه طراحی سایت حرفه ای و سئو با هم تعامل دارند و استفاده از هر دو آنها در کنار هم چطور به پیشرفت یک مجموعه کمک میکند.

انتخاب دامنه مناسب :

مهم ترین بخش قبل از شروع طراحی سایت انتخاب نام دامنه مناسب است.اینکه پسوند دامنه ir باشد یا com یا هر پسوند دیگری کاملا به نظر شخصی شما, منطقه جغرافیایی مخاطبین و نوع فعالیت شما بستگی دارد ولی همه حالت ها باید نکات زیر را برای خرید دامنه در نظر بگیرید :

· حداقل حروف ممکن را داشته باشد و بتوان به راحتی آن را به خاطر سپرد

· معرف نام برند شما باشد و تا حد ممکن تشابه با دامنه از قبل ثبت شده نداشته باشد.

· تا حد ممکن کلمه کلیدی اصلی مد نظرتان در دامنه استفاده شده باشد.

· اگر تمرکز شما روی کشور خاصی است و مخاطب غیر آن ندارید از پسوند همان کشور استفاده کنید

· پسوندهای مختلف یک دامنه را تست کنید که قبلا توسط برند مشابه شما ثبت نشده باشد.برای مثال شما site.com را ثبت کرده اید و برندی که خدمات مشابه شما را دارد site.ir را ثبت کرده است و کاربر چون آدرس سایت شما نمیداند ممکن است اشتباها به سایت رقیب شما برود و به این ترتیب تعدادی از کاربران خود را از دست بدهید.

برای جلوگیری از سوء استفاده از نام برند و ثبت دامنه های مشابه توسط رقبا پیشنهاد می شود تمامی پسوند های اصلی مشابه دامنه خود را ثبت کنید و همه آنها را روی سایت خود پارک کنید اگر دامنه شما .com است سعی کنید پسوند .ir همان دامنه را هم بخرید.

سرعت سایت :

بعد از اینکه دامنه مورد نظر خود را انتخاب کردید باید به سراغ سرویس دهنده مناسب برای میزبانی سایت تان باشید.این روزها هزاران شرکت سرویس دهنده داخلی و خارجی با قیمت های مختلف هاست میفروشند و از آنجا که هیچ نظارتی روی آنها نیست و مرجعی وجود ندارد که کیفت سرویس را در این شرکت ها طبقه بندی کند, واقعا انتخاب برای مشتریان سخت است و شرکت هایی هستند که بارها به دلیل کیفیت پایین خدمات مجبور شده اند سرویس دهنده هاست خود را تعویض کنند.

نکات مهم برای خرید هاست مناسب :

· مهم ترین بخش یک هاست پشتیبانی آن است.تصور کنید در ساعات اوج ترافیک ناگهان سایت شما قطع شود و شرکت میزبانی هم هیچ روش دسترسی بجز تیکت نداشته باشد.در این موقع که هر ثانیه برای شما بسیار ارزشمند است یک پشتیبانی خوب که به سرعت به موضوع رسیدگی کند و سایت را به حالت عادی برگرداند واقعا نعمت است! پس قبل از خرید هاست حتما روشهای پشتیبانی آنها را بررسی کنید و قطعا دور شرکتی که بیش از ۲ ساعت شما را در انتظار پاسخ قرار میدهد را خط بکشید.

· مکان سرور هم نکته بسیار مهمی است که باید به آن دقت کنید.اگر کاربران شما فقط ایرانی هستند پس هاست ایرانی از دیتاسنتر های داخلی بخرید که سرعت خوبی هم برای کاربران داخلی دارند ولی اگر کاربران شما عمومی و از همه جای دنیا هستند به هاست خارجی نیاز دارید.

· پلن های مختلف در شرکت ها را بررسی کنید تا بفهمید چه امکاناتی در اختیار شما قرار میدهند و مجبور نشوید در آینده برای دریافت امکاناتی که به آن نیاز پیدا میکنید هزینه اضافی پرداخت کنید.

· قیمت را فدای کیفیت نکنید.هیچ ارزانی بی دلیل نیست پس اصلا ارزش ندارد برای هزینه کمتر از شرکتی هاست بخرید و بعدها هزاران مشکل متفاوت را هر روز تجربه کنید.

یکی از روشهای پیدا کردن هاستینگ مناسب دقت کردن به سایتهایی است که آن شرکت وظیفه هاستینگ را بر عهده گرفته و طبیعی است هرچه سایتهای قدرتمند تری را میزبانی کرده باشند, کیفیت و اعتبار بیشتری دارند.

برندها و شرکت های بزرگ که قصد دارند حضور قدرتمندی در فضای آنلاین داشته باشند معمولا در ابتدا از VPS و به مرور زمان و افزایش تعداد کاربران به سمت سرور اختصاصی حرکت میکنند.

طراحی واکنش گرا Responsive Design

حالا که نویت به طراحی حرفه ای سایت رسیده نباید واکنش گرا بودن قالب سایت را فراموش کرد.تعداد افرادی که از گوش های موبایل, تبلت و حتی تلویزیون هوشمند برای مشاهده سایتها استفاده میکنند هر روز بیشتر میشود تا جایی که در سال گذشته تعداد کاربران اینترنت موبایلی از کاربران دسکتاپ پیشی گرفت و این اعلام خطری بود که زمان آن رسیده همه برای موبایل آماده شوند.

گوگل هم در سال ۲۰۱۵ اعلام کرد که کم کم سایتهایی را که در گوشی های موبایل به خوبی نمایش داده نمیشوند را از نتایج خود حذف میکند و آن را MOBILEGEDDONنامید و حتی برای راحتی هرچه بیشتر کاربران موبایلی از فریم وورکی به نام AMP رونمایی کرد که مدیران سایت با استفاده از آن میتوانستند نسخه ویژه موبایل سایت را داشته باشند که با سرعتی چندین برابر حالت عادی مطالب را به کاربر نمایش میداد.

سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا به سایتی گفته میشود که در هر سایز صفحه نمایش موبایل و کامپیوتر به درستی نمایش داده میشود و کاربر نیازی به اسکرول به چپ و راست در آن نداشته باشد.

رابط کاربری :

یکی از مهم ترین عوامل طراحی سایت حرفه ای توجه به رابط کاربری یا User Interface سایت است. اولین چیزی که کاربر بعد از ورود به سایت با آن مواجه میشود نمای ظاهری آن است که اگر جذابیت لازم را داشته باشد میتواند انگیزه ماندن در سایت را به کاربر بدهد.

داشتن یک سایت زیبا و مدرن به نوعی حرفه ای بودن شما را هم به کاربر نشان میدهد و این باعث بهبود وضعیت نام برند شما در اینترنت میشود.

اما چه نکاتی باید در رابط کاربری طراحی سایت حرفه ای رعایت شود :

· استفاده از رنگ سازمانی و هویت برند در نمای کلی سایت

· استفاده از تصاویر با کیفیت مناسب و حجم کم

· منوی اصلی کامل با لینک به مهم ترین صفحات که میدانید برای کاربر مهم است

· منوی های پایینی و کناری برای صفحاتی با اولیوت کمتر

· طراحی واکنش گرا قالب

· استفاده از فونت با سایز مناسب که خوانایی لازم را داشته باشد و کاربر هنگام مطالعه مقالات احساس خستگی نکند

· استفاده از رنگ های مناسب برای بخشهای مهم که میخواهید کاربر روی آن کلیک کند.

· استفاده کم از تبلیغات و به حداقل رساندن نمایش تبلیغ در بخشهای مختلف سایت

در کنار موارد بالا که در ظاهر سایت برای کاربر قابل مشاهده است مواردی هم وجود دارد که باید در طراحی سایت حرفه ای بکار برده شود و مروبط به سئو و بهینه سازی سایت است از قبیل :

· استفاده مناسب از تگ های H1 تا H6 برای نمایش تیتر ها و کلمات کلیدی مهم

· قرار دادن کدهای اسکیما با توجه نوع محتوی سایت در سورس قالب

· قرار دادن کدهای شبکه های اجتماعی

· استفاده از برد کرامب Breadcrumb برای نمایش موقعیت فعلی کاربر

· ایجاد نقشه سایت و معرفی آن به گوگل

· ایجاد فایل robots.txt و قطع دسترسی های غیر ضروری برای خزنده های گوگل

· قرار دادن تگ کنونیکال Canonical در صفحات سایت برای جلوگیری از محتوی تکراری

· Nofollow کردن لینکهای خروجی سایت برای جلوگیری از جریمه شدن توسط گوگل

· باز شدن تمامی لینکهای خروجی سایت در پنجره جدید برای جلوگیرری از خروج کاربر و کاهش نرخ پرش Bounce Rate

یکی از شرکت هایی که به خوبی این استاندارد ها را در طراحی سایت رعایت کرده وب ۲۴ است که سال گذشته بطور کامل قالب سایت خود را بروز رسانی کرد و در نسخه جدید کلیه استانداردهای لازم را به کار برد.

http://tik.ir/fa/news/274857/%D8%A7%D9%87%D9%85%DB%8C%D8%AA-%D8%B7%D8%B1%D8%A7%D8%AD%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%AD%D8%B1%D9%81%D9%87-%E2%80%8C%D8%A7%DB%8C-%D9%88-%D8%B3%D8%A6%D9%88-%D8%AF%D8%B1-%D9%85%D9%88%D9%81%D9%82%DB%8C%D8%AA-%DA%A9%D8%B3%D8%A8-%D9%88-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A2%D9%86%D9%84%D8%A7%DB%8C%D9%86

بازدید : 140
پنجشنبه 9 بهمن 1399 زمان : 12:06

اولین بار سال 1390 بود که با اسم و نمونه کارهای آقای شیرازی در زمینه طراحی سایت و بهینه سازی سایت آشنا شدم، آن زمان به عنوان برنامه نویس در یکی از فروشگاه های اینترنتی فعالیت داشتم. با دیدن نمونه کارهای آقای شیرازی و مطالعه آموزش های سئو سایت ایشان، به سئو علاقمند شدم و سال 1391 به طور جدی فعالیتم را در زمینه سئو شروع کردم. با وجود اینکه چندین سال از آن زمان گذشته، به روز بودن آقای شیرازی نسبت به فاکتورهای سئو برایم بسیار جالب بوده و هست. آقای شیرازی به عنوان یک فرد با تجربه در این حوزه می تواند کمک زیادی به کسب و کارهای اینترنتی برای پیشبرد اهدافشان بکند و به آنها مشاوره های مناسبی ارائه کند.

رضا شیرازی مفرد - سئو سایت

سئو - بهینه سازی سایت و ارتقا سایت سه ترجمه مختلف عبارت SEO (اس ای او) هستند که مخفف Search Engine Optimization می باشد. در زبان فارسی ترجمه های متفاوتی برای یک عبارت انگلیسی وجود دارد و پس از مدتی هر کدام از آنها معانی متفاوتی پیدا می کنند و اصل موضوع فراموش می شود! هدف من شناساندن تکنیکهای صحیح و اصولی سئو و بهینه سازی سایت به مدیران سایت هاست. سئو برای من تنها یک علاقه و تخصص نیست، بلکه من با سئو زندگی میکنم. در دیدگاهی که من دارم سئو صرفا یک تکنیک برای بهبود رتبه سایت شما در گوگل نیست، بلکه سئو فرآیندی است که تمام جوانب مرتبط با یک پایگاه اینترنتی را در بر می گیرد.

پویایی تکنیکهای سئو و حس رقابتی که در آن وجود دارد جذابیت بسیار زیادی برای من دارد، سئو یک مسابقه است میان من، رقبایی که دارم و گوگل! میل به پیروزی در وجود هر انسانی وجود دارد و من از برنده شدن در سئو سایت لذت می برم. در سایت رضا شیرازی قصد دارم تا شما را با جوانب مختلف سئو آشنا کنم و جدیدترین اتفاقات آن را به شما اطلاع دهم.

سئو همه چیز نیست، www.rezashirazi.comهرگز نباید مخاطب را فدای سئو کرد، موفقیت یک سایت اینترنتی با سئو تضمین نخواهد شد و به عوامل مختلفی مثل بهینه سازی نرخ تبدیل، سرعت سایت، گرافیک سایت، تولید محتوا بر اساس نیازهای مخاطب، معماری اطلاعات، اعتمادسازی، برندینگ، برقراری ارتباط از طریق ابزارهای مختلف مانند ایمیل و شبکه های اجتماعی و.. مربوط است.یک متخصص سئو سنتی صرفا به ایجاد لینک و فعالیتهای بیهوده مثل تکرار کلمات کلیدی - keyword stuffing - در سایت خود می پردازد، اما یک متخصص نوین سئو به مخاطب خود فکر می کند و سعی می کند از تمام ابزارهای موجود در زمینه بازاریابی اینترنتی برای بهبود وضعیت سایت خود استفاده کند.

بازدید : 157
شنبه 20 دی 1399 زمان : 10:40

انتخاب شیرآلات مناسب و باکیفیت، یکی از موضوعات بسیار مهم در دکوراسیون داخلی منزل است. شما پس از ساخت خانه، باید برای قسمتهایی چون حمام، دستشویی و آشپزخانه از شیرآلات باکیفیت استفاده کنید. هم چنین پس از گذشت چند سال از ساخت منزل خود، شیرآلات خانه شما به تعویض نیاز خواهند داشت؛

در نتیجه شما باید نکات مهم در هنگام انتخاب و خرید شیرآلات را بلد باشید. اگر می خواهید بدانید که چگونه برای خانه خود، شیرآلات مناسب و باکیفیت بخرید، این نوشته را تا انتها مطالعه کنید.

شیرآلات از دو بخش پوسته داخلی و پوسته خارجی تشکیل می شوند. پوسته داخلی شیر در تماس با آب و مولکولهای هوا است؛ به همین دلیل باید برای ساخت پوسته داخلی شیر از آلیاژهای مقاوم و واکنش ناپذیر استفاده شود.

تصویر

بازدید : 337
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

با پيچيده شدن فعاليت تجاري در عصر ارتباطات، بازاريابان معاصر هم ترفندهاي پيچيده‌اي را به كار بسته‌اند تا جزئي‌ترين رفتار انسان‌ها را در زندگي روزمره تحليل كنند و براي رونق كسب‌وكارهاي گوناگون به كار بگيرند. از همين رو، كتاب‌هاي بسياري در زمينه فروش و بازاريابي منتشر شده است، اما در بين اين كتاب‌ها، كتاب مسري، راهكارهايبازاريابي ويروسي (Contagious: Why things catch on) جزو آن كتاب‌هايي است كه خيلي زود معروف شده‌ و به ليست پرفروش‌هاي رسانه‌هاي مشهور راه يافت. اين كتاب از پديده‌اي رشك‌برانگيز در كسب‌وكار سخن مي‌گويد كه رسيدن به آن، بي‌اغراق، نهايت آرزوي هر كارآفريني‌ست

بازدید : 342
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

هر انساني در طول زندگي‌اش يك بار عاشق مي‌شود يا حداقل فكر مي‌كند عاشق شده است. مي‌توان گفت عشق يكي از جذاب‌ترين و البته بحث‌برانگيزترين رخدادهاي زندگي آدمي است. از اين رو مطالعه‌ٔ ديدگاه‌هاي مختلف در مورد عشق لازم به نظر مي‌آيد. كتاب جستارهايي در باب عشق كه در ادامه قصد معرفي آن را داريم، ما را با عشق از ديدگاه آلن دوباتن، فيلسوف معروف سوئيسي، آشنا مي‌كند. با ما همراه باشيد.

درباره كتاب جستارهايي در باب عشق

شايد اولين سؤال مخاطب از اين كتاب در مورد اسم آن باشد؛ كه اصلا جستار يعني چه؟ شاهين كلانتري (نويسنده و استراتژيست محتوا) مي‌گويد: «جستار برداشت شخصي نويسنده است از هرآنچه آموخته، و بيان آموخته‌ها به بيان شخصي خودش. نكته قابل‌توجه در جستارنويسي اين است كه نويسنده به دنبال تحميل ديدگاه‌هاي خود نيست و فقط بينش تازه‌اي را به ما معرفي مي‌كند.»

كتاب از ماجراي آشنايي زن و مردي در هواپيماي لندن شروع مي‌شود. اين آشنايي كه آغازي براي يك رابطه‌ٔ عاشقانه است، پس‌زمينه‌ٔ اصلي كتاب را تشكيل مي‌دهد. در ابتدا، اين‌گونه به نظر مي‌رسد كه قرار است رمان بخوانيم، اما بايد گفت كتاب تلفيقي از داستان و فلسفه است. در واقع، نويسنده براي جستارهايش كه همگي در باب عشق و ارتباط عاشقانه هستند، از يك ماجراي عاشقانه براي بيان تحليل‌هايش استفاده كرده است.

كتاب در بيست و چهار فصل ارائه شده و شامل درس‌هايي در مورد عشق به زبان فلسفه است كه به سؤالات زيادي در رابطه با عشق پاسخ مي‌دهد؛ مثلا عشق در يك نگاه چرا و چگونه رخ مي‌دهد؟ چرا اغلب در رابطه عاطفي شكست مي‌خوريم با وجود اينكه عاشق هستيم؟ و سؤالاتي از اين قبيل.

دوباتن معتقد است كه فلسفه بايد در خدمت زندگي باشد؛ همين تفكر او را واداشته تا فلسفه را به زباني ساده در قالب كتاب ارائه كند. جالب است بدانيد، شهرت او و كتاب‌هايش به‌خاطر همين سادگي است كه در بيان فلسفه دارد.

درباره نويسنده

آلن دو باتن متولد ۱۹۶۹ در سوئيس است. در رشته‌هاي تاريخ و فلسفه تحصيل كرده و دكتراي فلسفه در دانشگاه هاروارد را براي نوشتن كتاب‌هاي فلسفي به زبان ساده رها كرده است. او همچنين در سال ۲۰۰۸ يك مؤسسهٔ مجازي به نام مدرسهٔ زندگي تأسيس كرده است. كتاب‌هاي او به زبان‌هاي زيادي ترجمه شده‌اند. از مجموعه آثار او مي‌توان به «خوشي‌ها و مصائب»، «يك هفته در فرودگاه»، «تسلي‌بخشي‌هاي فلسفه» و «هنر همچون درمان» اشاره كرد.

آيا اين كتاب براي شماست؟

جستارهايي در باب عشق هم فال است هم تماشا؛ هم داستان دارد هم از زاويه‌ٔ فلسفه به عشق مي‌پردازد و روابط عاشقانه را تحليل و بررسي مي‌كند.

اگر در حال تجربه كردن عشق هستيد، مطالعه‌ٔ اين كتاب براي داشتن رابطه‌اي بهتر به شما كمك مي‌كند. اگر هنوز با عشق از نزديك آشنا نشده‌ايد، آلن دوباتن به شما كمك مي‌كند تا با آمادگي بيشتر، قدم در راه عشق بگذاريد.

بخش‌هايي از كتاب

الياس كانتي مي‌گويد: «ديدن وراي آدم‌ها آسان است، ولي ما را به جايي نمي‌رساند.» به عبارت ديگر چه آسان و بي‌فايده در افراد عيب مي‌يابيم. آيا وقتي عاشق مي‌شويم، بعضا به اين دليل نيست كه حتي به بهاي كوري خودمان در اين فرايند و آن لحظه خواسته‌ايم، ديدن وراي آدم‌ها را نفي كنيم؟ اگر بدبيني و عشق دو گزينه‌ متقابل باشند، آيا عاشق شدن ما به اين دليل نيست كه مي‌خواهيم از موضع ضعف بدبيني، نجات يابيم؟ آيا در هر «عشق در نگاه اول» نوعي گزافه‌پردازي نسبت به خصوصيات معشوق وجود ندارد؟ نوعي گزافه‌پردازي كه ما را از منفي‌نگري معمولي‌مان منفك مي‌كند و تمركز و نيرويمان را معطوف كسي مي‌كند كه چنان باورش داريم كه هرگز خود را چنين باور نداشته‌ايم.

منبع: سايت چطور

بازدید : 338
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

آيا در دوركاري يا همان كار در خانه تخصص داريد؟ چه عالي! اين مقاله را براي شما تهيه كرده ايم؛ اگر ۱۰ راهكار ساده پيش رو را در زندگي روزمره تان به كار گيريد، دوركاري برايتان لذت بخش خواهد شد و به يك فرد كاملا حرفه‌اي و پولساز تبديل مي‌شويد.

كارآمدي در دوركاري مي‌تواند چالش برانگيز باشد. تعداد زياد عوامل حواس پرتي، مسئوليت پذيري كمتر و تعامل كمتر نسبت به كار دفتري از جمله مسائلي هستند كه با آن‌ها روبرو هستيد. اما اين به آن معنا نيست كه دوركاري امري مشكل و نشدني است. راه‌هاي زيادي وجود دارند كه مي‌توانيد به طور موثر در هر مكاني مشغول به كار شويد.

اگر هر روز يا چند روز هفته را سرگرم دوركاري هستيد، يا اگر فقط مشغول كار در خانه تنها تا زمان فراغت از بيماري هستيد، اين راهكار‌ها مي‌توانند به شما كمك كنند تا بيشترين بهره را از ساعات كاري تان ببريد. باورتان نخواهد شد كه در طول يك روز، چقدر كار مي‌شود انجام داد! اين تكنيك‌ها شما را هيجان زده خواهد كرد؛ پي در ادامه ما را همراهي كنيد.

۱- مقيد به ساعات كاري منظم باشيد

اين اولين قدم براي اطمينان از بهره وري در هنگام دوركاري است. بسيار اتفاق مي‌افتد كه به اسم انعطاف پذيري به محض شروع كار، مدام استراحت مي‌كنيد و دست آخر گمان مي‌كنيد كه روز خوبي داشته ايد. اما اگر كمي ثبات در كارتان به خرج ندهيد، در واقع به خودتان كم لطفي كرده ايد. ثبات در كار شما را نسبت به خودتان و كارفرما، مسئوليت پذير مي‌كند. كمك مي‌كند تا بهتر بتوانيد تمام كارهايتان را به سرانجام برسانيد و همچنين راحت‌تر مي‌توان به شما دسترسي داشت.

10 نكته اي كه به شما كمك مي كند دوركاري را موثرتر انجام دهيد

در ادامه پارامتر‌هاي مهمي كه هنگام برنامه ريزي براي دوركاري بايد در نظر گرفته شوند، را براي شما عزيزان شرح داده ايم:

• زماني از روز كه كارفرما انتظار دارد در دسترس باشيد

• با همكاران و مشتريان تعامل مستمر داشته باشيد

• زماني از روز كه بيشترين بهره وري را داريد انتخاب كنيد

البته نه به آن معنا كه لازم باشد هر روز از ساعت ۹ صبح تا ۵ عصر كار كنيد. در واقع بايد در ساعاتي از روز كار كنيد كه بيشترين بهره وري را داريد. همچنين خوب است بدانيد كه كارفرما در چه ساعاتي از روز انتظار دارد كه شما در دسترس باشيد. مثلا ممكن است احتياج باشد كه هر روز صبح ايميل خود را چك كنيد، يا عصر‌ها موبايتان در دسترس باشد. به غير از اين، ساعاتي از روز را پيدا كنيد كه مي‌توانيد بيشترين حجم كار را به اتمام برسانيد. در ساعاتي كه بايد در دسترس باشيد، مي‌توانيد با هركسي كه دوست دارد با شما كار كند، ارتباط برقرار كنيد. به اين صورت مي‌توان به روز‌هاي كاري پر ثبات و موثر دست پيدا كرد.

بازدید : 357
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

دكتر نويري

يكي از اختلالات رشدي مزمن كه تا اخر عمر افراد را با خود درگير ميكند اختلال بيش فعالي است. اين اختلال نه تنها در مسائل مالي و كاري فرد باعث ناتواني، ركود، فرسايش، ورشكستگي و ضرر مي شود بلكه در ارتباطات بين فردي و نزديك نيز موجب مشكلات فراواني مي گردد

در صفحه بعد به تعدادي از علائم بيش فعالي بزرگسال مي پردازيم و سپس به نياز هاي درماني اين افراد اشاره اي مشروح خواهيم داشت

علائم بيش فعالي بزرگسال:
مچ گيري هاي بي نتيجه و صرفا براي نشان دادن اينكه موضوع يا رفتار يا دروغ گفته شده نزد فرد بيش فعال بر ملا شده است
۰. مسئوليت گريزي با تاخير هاي طولاني در انجام تعهدات و وظايف، يا بي تفاوتي و بي توجهي
۰. بحث و جدل هاي بي پايان بر سر موضوعات كوچكي‌كه براحتي قابل حل هستند
۰. داشتن پروژه هاي نيمه كاره متعدد
۰. حساب سازي هاي بي فايده و‌ ريز نويسي برنامه ها و تعهداتي كه هرگز انجام نشده و يا پرداخت نمي شوند

۰. تحليل دائم رفتار و گفتار اطرافيان و شكايت و غر و بطور كلي منفي بودن و ريز بيني منفي
۰. ناتواني در گرفتن حق، پيشرفت هاي كاري، و تعاملي نفع دهنده به فرد بيش فعال در ارتباط با بالادست ها و روئسا
۰. باج دادن براي نگه داري افراد مورد نظر
۰. سوء استفاده از موقعيت هاي عاطفي، اجتماعي‌ و سياسي نزديكان
۰. پرگويي و پر حرفي يا سكوت ها و قهرهاي طولاني
۰. هيجاني و ويري بودن با تصميماتي آني در حاليكه در بسياري از تصميمات به عواقب يا منابع مورد نظر فكر نكرده اند

۰. اختلالات دركي، دير دركي و عدم درك بعضي مسائل بديهي و عرفي
۰. حرف ناپذيري، كله شقي و تكرار حرف خود
۰. وسواس هاي خاص و گرايش هاي مذهبي تند و خرافي دوستي
۰. اعتقادات خارج از سن و موقعيت به انرژي ها و ماورا الطبيعه
۰. گرايش به مشروب و مواد مخدر در صورت مذهبي و سنتي نبودن
۰. رانندگي بد، هيجاني و درگير با ديگر رانندگان به صورت فحاشي يا جلوي ديگران پيچيدن

درمان:
درمان بيش فعالي بسته به ميزان اختلال دركي و نوع عقب ماندگي مهارتي تنظيم شده و ارائه مي گردد.

در صورت وجود اضطراب يا وسواس شديد و بي توجهي، داروهاي كنترل اين علائم تجويز شده ولي در كل بيش فعالي يك اختلال دارويي نبوده و از طريق رواندرماني مداوا مي گردد.

رواندرماني مبتني بر تنظيم بينش، ارائه مستقيم مهارت هاي رفتاري، و درك و تنظيم واكنش هاي بين فردي خواهد بود.

☘️طب روان تلاشي واقعي براي مهارت و درمان

بازدید : 303
سه شنبه 16 ارديبهشت 1399 زمان : 11:18

همه ما وقتي قرار است براي اولين بار در جمع بزرگي صحبت كنيم يا اينكه در حضور افرادي كه قضاوتشان براي ما اهميت دارد سخنراني كنيم، دچار دلهره و اضطراب مي‌شويم، احتمالا پيشاني و كف دستمان خيس عرق مي‌شود، ضربان قلبمان افزايش پيدا مي‌كند و… و اين مساله كاملا طبيعي است، اما اگر اين اضطراب به حدي باشد كه مانع بسياري از فعاليت‌هاي خانوادگي، تحصيلي و اجتماعي‌مان شود، آن وقت بايد به اين مساله فكر كنيم كه آيا به راستي اين حالت طبيعي است؟

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 9
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 17
  • بازدید سال : 80
  • بازدید کلی : 1638011
  • <
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه